Az elmúlt néhány napról

Látni fogjátok, rengeteg videót feltöltöttem az elmúlt néhány napról.

Ez azért van, mert azt érzem, hogy a sok szépséget, amivel találkozok nem tudják átadni csupán a fényképek.

A vízparton a hullámok játékát, vagy a vízesés zúgását. A kabin előtt üldögélés nyugalmát. Az erdei sétákban a változatosságot, vagy csak úgy a mozgást. Mindeközben a szikrázó napsütést, ami mostanában kísér. (Hallom otthon sötét van és hideg?)

Másrészt ki tudja kinek mi lesz az érdekes, remélem legalább egyvalakinek majd az is tetszik, ahogy remeg a kezem a kamerával. Ha nem, akkor a következőkből kiveszem ezt a trükköt. Ez fenyegetés!

Amióta hétfő délben eljöttem Aucklandból, teljesen megnyílt előttem a vidék. Bevallom már azt érzem, hogy túl sok időt pazaroltam a nagyvárosra. Gyönyörű helyeket láttam, eddig erre jártam:

merre_1_zoom.png

Ez a részletesebb térkép, hogy jobban el tudjátok helyezni, eddig még csak az északi sziget északi felén mozogtam. Talán a nagyobb perspektíva segíthet:

merre_1_large.png