Bungy jumping

Egy ideje nem írtam, de mindjárt itt a hazatérés ideje.

Még az utolsókat utazgatom az északi szigeten, és mindenféle kalandos dolgot csinálok.

Ma például reggel megmásztam a Tauhara hegyet Taupo mellett, amiről gyönyörű a kilátás a Balatonnál kicsit nagyobb, de jóval kerekebb Taupó tóra, a városra, a környékre.

Ezután pedig megcsináltam életem első bungy jumping-ját, leugrottam a helyi folyó felett 45 méter magasból. A legnehezebb dolog az elrugaszkodás volt, de nem gondoltam túl a dolgot. Szerencsés voltam, mert jó nagyot nyújtóztam a kötelemmel és kézzel-fejjel sikerült kicsit bemerülnöm a folyóba is!

Utána a folyóba ömlő meleg forrásban lubickolva oldottam fel az adrenalint és a túlélési élményt.

Pár fotó is készült, mindenkinek ajánlom, remélem megjön a kedvetek tőle!

bungy2.jpgbungy3.jpgbungy1.jpg